Mengisi masa lapang dengan berblog

Aku punya hobilah...suka hati aku lah...nak buat blog apa....tu aku punya hal ko jangan nak sibuk2...pasal apa ko busuk hati sangat...nak ganggu ketenteraman aku...!!!!

( seperti biasa dialog diatas memang sangat keji..hanya kiasan ya)

Blog korang untuk tujuan apa ya, 

  • Peribadi
  • Perkongsian maklumat
  • Kerja krusus korang
  • Promosi produk 
  • Suka-suka
  • Hobi menulis
  • Penyebaran ideologi
  • Untuk mencari pendapatan lebih
Entahlah macam-macam boleh buat daripada blog ni tau...itulah kebaikannya, tapi awas ya...benda baik bukan semuannya baik...ada yang sudah kena tangkap pun gara-gara ideologi nya  di blog...jadi sendiri mau ingat ya..nak kerja ranting dalam berblog...akhirnya...surat saman yang sampai..

JOM BACA : Viralkan blog anda

Saja suka-suka untuk berbelog..katanya nak mengisi masa terluang...

Encik keladi....bukan permulaan ko buat blog ini untuk tujuan CARI DUIT TAMBAHAN MELALUI BLOG ke...yang guna tagline do it do it duit online....tapi apa sudah jadi....Hangat-hangat tahi ayam ke.

tu dulu....kini keladi blogger bukan suka suka....

Memang mula-mula buat blog tulah ..tujuannya nak cari duit tambahan kononnya...last2 bankrup...blog x de orang lawat...la ni...ubah pulak....buat blog untuk tujuan suka-suka.......jadi boleh ke macam tu!!!

Blog aku suka hati aku lah!!!

Wahh mantap statement..

Hobi saya adalah berblog, jika tiada apa-apa yang nak dibuat saya akan menulis atau mengemaskini blog...blog ibarat nyawa kedua saya..

(Tu bukan karangan budak sekolah tau)

Mengisi masa lapang dengan berblog

Sibuk dengan kerjakan, blog ni pun bukan sumber pendapatan yang utama, jadi, memang aktiviti berblog jatuh no 2, jadi nak ke tidak...semangat menulis perlu diteruskan...



Post a Comment
 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg
COPYRIGHT 2017|www.keladionline.com