Warna-warni dunia blog

Ko kaler kan lah blog ko tu...bagi warna-warni sikit....

Macam mana tu...nak kaler...blog...blog ni bukannya buku scrap!!!

  • Tak cantik ke blog aku ni
  • Tak kreatif ke blog aku ni
  • Tak menarik ke blog aku ni
  • Tak warna-warni ke blog aku ni
  • Tak ceria ke blog aku ni

Keladionline : Warna-warni dalam dunia blog, gambar hanya sekadar hiasan

Warna-warni dunia blog

Dunia blog ini penuh dengan warna-warninya, tidak kiralahkan apa sebenarnya tujuan kita berblog yang pasti masing-masing berlumba-lumba untuk mencurahkan kreativiti dalam berblog.

Wow...cantik sangat blog ko!!!!

Warna-warni ini bukannya khusus untuk blog kita berwarna-warni saja tau...tapi pasti untuk perjalanan blog kita tu adakalanya seronok...dan mungkin adakalanya tak seronok. Kira macam emosi kitalah ketika berblog, memang adakalanya sangat seronok dan teruja untuk menulis dan adakalanya...bosan jugak nak menulis tak ada idealah...

Wow!!! Hebatnya blog ko tu...

Warna-warni dunia blog kan, ada yang sanggup berhabis duit tau hanya semata-mata untuk blog, tapi balik modal ke ?..itulah dikatakan warna-warni dunia blog....janji ada kepuasan!!..apa cara sekalipun...kita tahu potensi dalam berblog ni, 

Oii!!..kenapa ko sedih sangat tengok blog ko tu..

Dah kata warna-warni blog, memang sahlah...banyak rencah dan garamnya, wahh, memang yang berbakat tu, akan teruslah kreatif dalam berblog dan yang kurang kreatif tu...telan air liur jer lah melihat blog orang lain...cantik dan penuh warna-warni..tapi aku cara dan citarasa sendirilahya dalam berblog, mungkin kita lebih menyerlah dalam penulisan...teruskan tuntut ilmu2 yang berguna untuk menyerlahkan blog kita.

Jelous aku tengok blog ko tu....

Janganlah cemburu dan iri hati pada blog-blog yang sememangnya cantik dan menarik...ramai gila yang akan kunjung..apa rahsianya tu...itulah dia warna-warni dunia blog. Kenapa tidak kita belajar ilmu sama seperti mereka yang telah pun berjaya.

Bestnya...ko boleh buat duit dengan blog..

Yang ini memang betul-betul warna-warni dunia blog, sebab ini jugalah telah wujudnya warna-warni dalam dunia blog....JANA PENDAPATAN MELALUI BLOG, engkau mampu!!!erkkk...jangan kata orang, teruskan jalan untuk menuju matlamat dan tujuan kita berblog..

Keladionlin: kreativiti dalam berblog mewarnakan lagi industri blog di Malaysia


Jangan lupa untuk mewarnakan dunia blog kita.

Blogger buka suka suka


Post a Comment
 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg
COPYRIGHT 2017|www.keladionline.com