Inspirasi OKU

Hai bloggers and readers, saja nak share di malam hari yang agak suam-suam cuacanya ni, tengok langit macam nak hujan tapi biasa lah cuaca di lembah klang ni!"

Tak payah nak berceloteh panjang, cuma keladi nak bercerita dan  ini bukan cerita yang hot tetapi cerita ini benar-benar menyuntik semangat keladi untuk terus berjaya di dalam hidup, 


Inspirasi OKU
Pinjam gambar daripada www.sunshinekelly.com, produk yang menarik, dan cantik, sudah tentu bau nya tidak mengecewakan

Dewamor Signature Pink Floral Perfume by Mohd Khairul Nizam Bin Wahidin.

Korang tentu sudah tahu apa yang keladi akan cerita di entri ini berdasarkan apa yang keladi highlight tu,  bagi mereka yang telah menonton Buletin Utama tv3 sebentar tadi tentu sudah terinspirasi seperti keladi...hihihihi, jangan korang nak sambung cerita pulak tentang deklarasi Tun Dr Mahathir tu, itu punya isu letak tepi dulu, tapi yang membuatkan keladi terinspirasi dan tercabar adalah kejayaan orang yang dilihat kurang berkemampuan daripada sifat fizikalnya telah menjadi usahawan yang berjaya dengan mengeluarkan perfumed  yang dicipta daripada citrasa beliau mengikut trend dan permintaan semasa,  bagi keladi memang betul-betul terasa, bukan keladi terasa hati dengan kejayaan beliau, tetapi terasa yang kita ni benar-benar tidak pernah mengambil peluang terhadap kelebihan yang ada, cuba kita tengok  bagaimana insan yang berkerusi roda, lumpuh seluruh badan, hanya boleh mengerakkan 3 jari saja dan kita lihat sifat fizikal yang kurang mampu kini berjaya menjadi seorang usahawan, sedangkan keladi yang sihat dan cukup sifat fizikal masih mengeluh dan terus menyalahkan nasib, selalu keladi kata sukarnya untuk berjaya, tapi keladi cukup sifat, tiada kecatatan, kenapa masih tidak mampu berjaya seperti beliau?

Taknak terus mengutuk kekurang diri kerana keladi tahu setiap manusia ada kelebihan dan rezeki yang telah ditentukan tuhan, mugkin kita perlu berusaha dengan lebih dan mugkin rezeki tersebut belum untuk kita, tapi janji Allah, ia tidak mustahil bagi kita untuk mencapai kejayaan yang diimpikan suatu hari nanti.

Pinjam gambar daripada blog www.ohfishiee.com

Titik nokhta untuk cerita ini, tapi keladi nak ucapkan tahniah dan syabas kepada En Mohd Khairul Nizam Bin Wahidin dengan keluaran khas Pink Dewamor Signature, minyak wangi yang keladi lihat sungguh luar biasa dihasilkan daripada pati rose,  pati vanila, musk dan amber,  memberi kelainan terhadap minyak wangi ini berbanding minyak wangi yang ada dipasaran, bukan saja dari segi persembahan dan cara pembungkusan produk ini tetapi mugkin baunya juga staraf dengan minyak wangi daripada produk keluaran antarabangsa, harganya RM199.90.

Jadi, korang yang nak dapatkan produk ini boleh terus ke

https://www.facebook.com/dewamorsignature/

http://www.instagram.com/dewamorofficial

https://dewamor.com.my

Inspirasi OKU
Maaf ya keladi pinjam gambar daripada www.sunshinekelly.com,
pelancaran Dewamor Singnature di Saloma Bistro, Jalan Ampang, Kuala Lumpur


Post a Comment
 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg
COPYRIGHT 2017|www.keladionline.com